Mys hemma i sundsvall.

0kommentarer

Hej på er! Nu har jag kommit tillsänd sundsvall och här har jag inte varit sen jul,.men det är väldigt välbehövligt och skönt.
Jag kom hit ganska sent fredagskväll för att tåget var ca 40 minuter sen. Men min fina vän Robin kom och hämtade mig och vi åkte hem till honom, gjorde varma mackor och såg på film. Hur mysigt som helst.
Igår myste jag hela dagen med min syster och Christian. 
Det blev film efter film, sen somnade jag som en stock. Idag tänkte vi att vi drar till Himlabadet, men i sista stund så orkade vi inte utan ville bara stanna hemma och mysa.
 
Men jag går omkring hela tiden med en klump i mitt bröst för att jag inte har någon koll på något, jag vet inte vad jag borde göra eller ska göra till hösten. Det känns mest bara jobbigt.
 
puss och kram 

Kommentera

Publiceras ej