God Morgon Sunshine!

0kommentarer

Nu verkar det som om våren har kommit till Arvika. Äntligen! Det är sol ute och typ 13 gr varmt. Super skönt!! 
Igår var det en ganska jobbig dag. Kände inte ork till något, men jag hade en av mina elever, vilket var super kul. Jag har en kille, och det är min första manliga elev. Vilket känns lite klurigt men superkul! Sen gick jag på pianostudion, vilket kändes jätte bra. Jag fick inte så jätte ont, och jag hade piano ankan bredvid mig :-). 
 
Igår fyllde även Josefin år. Hon är fin. Så jag gjorde en tårta. Den var söt.
 
Nu ska jag snart in till skolan och skriva gehörsprov. Jag tror det kommer gå bra, det känns som det, och efter det kan jag lägga det bakom mig. Poff!
 
I eftermiddag är det även möte med ledningen om min situation. Det ska bli bra. Det har jag bestämt. Sen är det fullfart med sånglektioner hela eftermiddagan, som jag ska klara mig igenom. Det här blir bra. 
 
Puss på er! Och tack för ert stöd.
ä

Kommentera

Publiceras ej